niedziela, 29 grudnia 2013

Po kilku luźniejszych postach nadszedł czas na recenzję.

Od mniej więcej miesiąca jestem posiadaczką zestawu z Rossmann do skórek i paznokci.
Zazwyczaj do tego celu używałam zwykłego pilnika oraz szpatułki do wycinania skórek.
Zakup tego rodzaju 'urządzenia' chodził za mną od kilku miesięcy, ale nie byłam pewna czy spełni moje oczekiwania.
Cały zestaw kosztował około 23 zł (bez promocji)

Według mnie zestaw ten nadaje się do domowego użytku. Nie ukrywam, że nie jest to przyrząd profesjonalny. O spektakularnych efektach możemy zapomnieć.
Jego moc nie jest zbyt duża, ale na początek mojej przygody z tego rodzaju produktem z pewnością wystarczy.
W zestawie mamy dołączonych siedem końcówek, natomiast ja z ręką na sercu mogę napisać, że korzystam z trzech.

Generalnie za taką cenę polecam, ale nie mam porównania z droższymi urządzeniami.
Jestem zadowolona i myślę, że będę wierna mu przez dłuższy czas:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz