czwartek, 1 maja 2014

Płyn micelarny o działaniu antybakteryjnym UNDER TWENTY

Pielęgnacji ciąg dalszy, ponieważ dzisiaj pod lupę bierzemy płyn micelarny marki Under Twenty

Płyn ten przeznaczony jest dla każdej cery, natomiast szczególny nacisk kładzie na cerę trądzikową.
Tak jak pisze producent ma za zadanie oczyszczać, zmywać makijaż i dziać antybakteryjnie.
Z czym się mogę zgodzić, a co mija się z prawdą?


Moja cera do idealnych nie należy i jak każdemu wyskakuje co jakiś czas fatalna niespodzianka. Czy w jakiś sposób pomaga mi się z nią uporać? Nie jestem w stanie tego powiedzieć, ponieważ tego efektu nie zauważyłam. Może osoby z większymi problemami skórnymi będą mogły więcej na ten temat napisać.

Ze zmywaniem makijażu radzi sobie tak w 75%.
W tym aspekcie nie jestem za bardzo z niego zadowolona, ponieważ musimy naprawdę się postarać, aby nasz makijaż był zmyty perfekcyjnie, co nie oznacza, że w ogóle sobie z nim nie radzi;)
Tutaj ważna jest cierpliwość:)

Dla mnie znalazł dobre zastosowanie przy porannej pielęgnacji, kiedy po przebudzeniu potrzebuję delikatnego odświeżenia cery. Z czystym sumieniem mogę napisać, że sprawdza się tutaj rewelacyjnie.
Polecam wypróbować!

30 komentarzy:

  1. Lubiłam kiedyś tę firmę, jakieś 7 lat temu hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie mimo, że już nie jestem under twenty niektóre kosmetyki pasują:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę:) jeśli używałaś tego płynu koniecznie daj znać co o nim sądzisz;)

      Usuń
  3. Kiedyś używałam produktów z tej serii, ale już nawet nie pamiętam działania. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzadko kiedy dziewczyny sięgają po tą markę

      Usuń
  4. Kiedyś często używałam ich produktów, całkiem dobre były :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego ja do tych dobrych powracam od czasu do czasu;)

      Usuń
  5. Cierpliwość nie jest i nigdy nie była moją mocną stroną, więc nie polubiłabym się pewnie z tym micelem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt, tutaj potrzebna jest mega duża cierpliwość;D

      Usuń
  6. Ja uwielbiam micela z Biedronki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo o nim słyszałam i mam zamiar go przetestować;D

      Usuń
  7. Miałam jakiś tonik z tej firmy ale dawno temu i nie wiem czy byłam zadowolona. Polecam toniki Ziaja. Tanie i dobre, :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak z Ziaji też miałam niektóre i były całkiem niezłe;)

      Usuń
  8. Na odświeżenie cery jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem jednak najbardziej przekonana do micela bb z Biedronki:)
    I zmywa i odświeża więc póki co pozostaję mu wierna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skuszę się jak tylko wykończę swoje płyny!:D

      Usuń
  10. Mogłabym wypróbować, chociaż podchodzę trochę z dystansem do tej firmy, czasem mnie zaskakuje, czasem mam ochotę wyrzucić po pierwszym użyciu.
    ✿ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem, ale i tak polecam spróbować, a nóż się sprawdzi:):)

      Usuń
  11. under 20 nie jest firma dla mnie bo po kosmetykach z tej linii wysoczylo omi o wiele wiecej wypryskow;(
    buziak
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. być może jest tam jakiś składnik po którym Cię wysypuje. Taka wersja jest najprawdopodobniejsza

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam różne opinie o tym płynie micelarnym, ale generalnie, tak jak mówisz, z makijażem radzi sobie niezbyt idealnie. Idzie to pewnie w parze z ceną. Niestety jeśli chodzi o micele, im droższy, tym lepszy, np Bioderma - ten jest bezapelacyjnie najlepszy.
    Pozdrawiam
    STYLONADA.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam ochotę przetestować biodermę, aczkolwiek cena odstrasza:P

      Usuń
  14. Oj nie, nie. Ja nie miałabym cierpliwości, ma być szybko i skutecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam go, ale jakoś nie przepadam za stosowaniem miceli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo- nie każdemu wszystko pasuje, ale dziękuję za komentarz:)

      Usuń
  16. Jalan-jalan ke pasar simpang
    nemu sendok dipinggir empang
    hati siapa tak bimbang
    situ botak minta dikepang

    salam sehat untuk anda semua, jangan lupa kunjungi website saya ya gan :) >> Obat Herbal Ejakulasi Dini Paling Ampuh

    OdpowiedzUsuń